طرح ملی ترویج کارآفرینی

شبکه یادگیری و توسعه مهارت‌های کارآفرینی


طرح ملی ترویج کارآفرینی

رهبر معظم انقلاب اسلامی:

سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، کاری بزرگ و نوعی عبادت است. ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیزپرواز، در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار اوج گیرد.

دستیابی به توسعه اقتصادی پایدار، یکی از مهم‌ترین دغدغه کشورهای مختلف بوده و یکی از مهمترین عوامل آن، توجه ویژه به موضوع کارآفرینی است. توسعه کارآفرینی دانش‌پایه، نیازمند توانمندسازی افراد در حوزه مهارت‌های نرم و تخصصی کارآفرینی می‌باشد که طرح ملی ترویج کارآفرینی، با هدف توسعه عادلانه فرصت‌های یادگیری کارآفرینی به همین منظور و برای اولین بار در کشور اجرا می‌گردد.

در صورت تمایل برای شرکت در این طرح، از طریق لینک مقابل اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید.

خدمات طرح ملی ترویج کارآفرینی

فرآیند اجرایی طرح ملی ترویج کارآفرینی

ثبت‌نام اولیه

بررسی درخواست‌ها
و غربالگری اولیه

مشاوره و آزمون‌های
روان‌شناختی

یادگیری و مهارت‌آموزی

مهارت‌سنجی

حل نیازهای فناورانه
و کارآفرینی

بلاگ

داوطلبین واجد شرایط می‌توانند از طریق وب‌سایت طرح ملی ترویج کارآفرینی به آدرس Nepp.ir اقدام به ثبت‌نام کنند. پس از ثبت‌نام و غربالگری اولیه، ثبت‌نام افراد مورد تایید از طریق پیامک به اطلاع ایشان می‌رسد.

دانشجویان دوره کارشناسی بعد از پایان نیم‌سال پنجم، دانشجویان کارشناسی ارشد پس از پاان نیم‌سال دوم و دانشجویان مقطع دکتری پس از قبول در این مقطع امکان ثبت‌نام در طرح ملی ترویج کارآفرینی را دارند. انتخاب نهایی متقاضیان، با همکاری نمایندگان دانشگاهی و طبق شاخص‌های کیفی ارزیابی انجام خواهد شد.

شرکت در طرح ملی ترویج کارآفرینی و استفاده از خدمات آن برای متقاضیان تایید شده کاملاً رایگان است. ضمناً سایر متقاضیان گرامی که شرایط حضور در اولین دوره طرح را دارا نباشند، می‌توانند از تست‌های شخصیت‌شناسی، دوره‌های آموزشی آفلاین و همچنین رویدادهای ترویجی و حل‌مساله طرح به صورت رایگان استفاده نمایند.

سهمیه اختصاص داده شده به هردانشگاه، در مرحله اول در قالب میزان سرانه تخصیصی به آن دانشگاه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. در صورت عدم تکمیل سهمیه هر دانشگاه، تعداد مازاد توسط دبیرخانه مرکزی به سایر دانشگاه‌ها و استان‌های متقاضی اختصاص می‌یابد.

در صورت بروز مشکل در هنگام ورود به سامانه می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در قسمت تماس با ما، تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق بخش تیکت داخل سامانه، درخواست یا مشکل خود را ارسال نموده تا همکاران مستقر در دبیرخانه مرکزی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.